Klachten

Ben je tevreden? Vertel het je vriendinnen! 
Niet tevreden? Vertel het mij!

Es-thetics doet haar uiterste best jou met alle zorg te omringen, vanaf het eerste contact tot aan de nazorg. Toch kan het soms voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. In dat geval adviseren wij u dit te bespreken met dr. Pooters. Zij zal er alles aan doen om tot een bevredigende oplossing te komen. Bovendien kan jouw klacht bijdragen aan het verbeteren van onze kwaliteit van zorg en dienstverlening.

Als je een e-mail stuurt naar [email protected] dan zullen we een afspraak inplannen om jouw klacht te bespreken en hopelijk naar tevredenheid op te lossen. 

Komen we er toch niet uit samen? Dan kunt je je richten tot de onafhankelijke geschillencommissie DOKH, bij wie wij zijn aangesloten in het kader van de WKKGZ (Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg). Meer informatie hierover vindt u op de 

website van DOKH.